Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Ennek részleteit elolvashatja Adatvédelmi Tájékoztatónkban. Rendben
Termékek Menü
0
   
Ön itt jár: > >

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(ÁSZF)

a www.hazhozkuldo.hu weboldal használatáról

 

2016.  április 1.

1. Preambulum

Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

A www.hazhozkuldo.hu honlapot az ALARM SERVICE Kft. üzemelteti.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön a honlapon keresztül rendel meg tőlünk termékeket, úgy a közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek és a Vásárlási Feltételek című dokumentum (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és az ALARM SERVICE Kft.-t illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. A Vásárlási Feltételek című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Az Ön és az Vállalkozó között létrejött szerződésre a kötelezően alkalmazandó jogszabályok mellett a jelen ÁSZF vonatkozik. A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Vállalkozó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

1.1. Jelen ÁSZF a szerződéskötési folyamat során kiadott ajánlatokkal, rendelés‐visszaigazolásokkal, számlákkal és minden egyéb az adott megrendelésre vonatkozó dokumentumokkal összhangban értelmezendők, s a felek között létrejövő és a felek egyéb megállapodása hiányában jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései az irányadóak. Az ÁSZF a felek jogviszonyának általános feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit határozza meg.

1.2. Jelen ÁSZF‐től történő bármely eltérés csak Megrendelő és Vállalkozó által aláírt és jóváhagyott írásos formában érvényes. Írásbeli megállapodásnak számít a felek között levélben, vagy telefax, illetve elektronikus levelezés körében történt és honlapon történt nyilatkozattétel is, ha azt a másik fél kifejezetten elfogadta. Az írásbeli nyilatkozatokat a másik fél Megrendelésben megadott címére, telefax számára vagy elektronikus levélcímére (email) kell elküldeni vagy a honlapon kifejezetten el kell fogadni.

1.3. Jelen ÁSZF kiterjed a magánszemély fogyasztó Megrendelőkre, a gazdasági társaság illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelőkre (Üzleti Megrendelő) is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést. Az Üzletei Megrendelők a továbbiakban együttesen úgy is, mint: „Megrendelők illetve Megrendelő”.

1.4. Jelen ÁSZF 2016. április 01. napjától visszavonásig hatályos.

 

2. Bemutatkozó adatok, fogalmak, értelmező rendelkezések

Vállalkozás adatai

Név:

ALARM SERVICE Kft.

Székhely:

6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54.

Levelezési cím:

6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54.

Üzlet, átvételi pont címe:

házhozszállítás vagy személyes átvétel 6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54. szám alatt

Nyilvántartásba vevő bíróság:

Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám:

03-09-105249

Adószám:

11426178-2-03

Képviselő:

Dobra Sándor és Dobra Balázs

Telefonszámok:

+3630 6030476

Fax:

-

E-mail:

info@vitalizal.hu

Honlap:

www.hazhozkuldo.hu és www.vitalizal.hu

Bankszámlaszám:

CIB: 10700354-49273207-51200002

Adatvédelmi nyilvántartási szám:

Alarm635965704491578827 és Alarm635965834501554771

Tárhelyszolgáltató Adatai

Név:

ShopRenter.hu Kft.

Cím:

4028 Debrecen, Kassai út 129.

Tárolás helye:

A ShopRenter.hu Kft. számítástechnikai rendszerei és más adatmegőrzési helyei a székhelyén, adatfeldolgozóinál (salesforce.com inc. - One Market Suite 300 San Francisco, CA, 94105; WEB-SKY Consulting Informatikai Kft. 4029 Debrecen, Csapó u. 22. 1. em. 2.) valamint az Integrity Kft. (8000 Székesfehérvár, Gyetvai u. 6.) által működtetett szervereken találhatók meg.

Elérhetőség:

+36-1/234-5012

Felelős személy:

Tóth Balázs support vezető

     

 

Felek: Vállalkozó (Vállalkozó) és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Honlap: a www.hazhozkuldo.hu weboldal, amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül

Szerződés: Vállalkozó, mint Vállalkozó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Megrendelő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő, és/vagy regisztráló szerződést kötő személy, vagy gazdasági társaság, szakmai partner, illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelő, üzleti Megrendelő is, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést.

A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás

 

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

3. Az ÁSZF elfogadása

A Megrendelő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A www.hazhozkuldo.hu honlapon keresztül történő vásárlással a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Megrendelő és a Vállalkozó között létrejövő szerződés részét képezi.

3.1. A szerződés nyelve

 

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

3.2  Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.  Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. A weboldalon szereplő árak a csomagolással, szállítással kapcsolatban felmerülő plusz költségeket nem tartalmazzák, ezek minden esetben külön kerülnek fel a megrendelési visszaigazolásra.

4. Szerződés tárgya

4.1. Vállalkozó a www.hazhozkuldo.hu webcím alatt weboldalt üzemeltet, amelyen az általa forgalmazott termékek rendelhetők (a továbbiakban “weboldal”) a weboldalt látogató Megrendelők által egy internetes felületen keresztül. Vállalkozó a Megrendelő részére a kínálatában (weboldalán) elérhető termékeket a Megrendelőnek a megrendelt mennyiségben biztosítja, amennyiben azok raktárkészleten elérhetők. Vállalkozó ebben a körben vállalja, hogy a Megrendelő igényei alapján, a Vállalkozó lehetőségeihez mérten, a kínálatában elérhető termékeket ellenérték fejében a Megrendelő által leadott megrendelést követően, a vonatkozó 2. megrendelési visszaigazolásban meghatározott feltételek szerint Megrendelőnek leszállítja.

A webáruházban az regisztrálhat, illetve rendelhet, aki betöltötte 18. életévét.

Rendeléseket csak háztartásban használatos mennyiségekre fogadunk. Amennyiben a vásárló kereskedelmi mennyiséget szeretne rendelni, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

A megrendelések leadása a webáruházban elektronikus úton lehetséges, vagy telefonon keresztül illetve az info@vitalizal.hu e-mail címen.

 

A webáruházban a termékek kapcsán feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre. Az ajánlatot jelen szerződés szerint a fogyasztó teszi, amennyiben jelzi vételi, megrendelési szándékát az Alarm Service Kft. felé. A szerződés létrejötte az a pillanat, amikor fogyasztó ajánlatát az Alarm Service Kft. a 2. e-mailben visszaigazolja.

A webáruházban megvásárolható termékek árai forintban értendők és a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák.

A webáruházban található árak és az ott közzétett különböző akciók csak a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

 

4.2. Szerződő felek a szerződés teljesítése során hatékonyan, egymással kölcsönösen együttműködve járnak el, figyelembe véve egymás jogos érdekeit.

 

5. Szerződéskötés folyamata, a szerződés létrejötte

 

5.1. Regisztráció Vállalkozó weboldalán: A Megrendelőknek lehetőségük van arra, hogy Vállalkozó internetes weboldalán (www.hazhozkuldo.hu) a regisztrációs oldalon regisztrálják magukat. A regisztráció során a Megrendelő külön nyilatkozatot fogad el, miszerint a regisztrálás során a valóságnak megfelelő adatokat (cégnév, cím/székhely, adószám, elérhetőségi adatok, szállítási címek stb.) ad meg, s ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A regisztráció során és ahhoz megadott adatokat Vállalkozó a vonatkozó és hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli.

5.2. Megrendelés Vállalkozó weboldalán keresztül: Amennyiben Megrendelő Vállalkozó weboldalán az általa megrendelni kívánt termékeket kiválasztja, azt behelyezi egy a weboldalon működő virtuális kosárba. A virtuális kosárban található termékekre vonatkozó a megrendelési szándékát Megrendelő a feltételek elektronikus elfogadásával és a fizetési mód kiválasztásával véglegesíti, így szerződést köt Vállalkozóval jelen ÁSZF és a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő egyedi feltételek alapján (a továbbiakban elektronikus megrendelés). A megrendelési igényt tartalmazó visszaigazolást (1. számú visszaigazolás) a rendszer a megrendelés alapján automatán küldi ki a Megrendelő részére, amely tartalmazza többek között a megrendelő adatait, a megrendelés adatait, a szállítási címet, a fizetés módját. A Vállalkozó teljesítési visszaigazolása a 2. megrendelési visszaigazoláshoz fűződik, amelyet a Vállalkozó munkatársa személyesen küld ki a Megrendelő részére. A Vállalkozó fenntartja a jogot a tévedésre és a technikai tévedésre.

5.3. Dokumentumok: Bizonyos esetekben (nem természetes személy megrendelők esetében, amennyiben a megrendelést egyedi szerződés feltételei rögzítik és azt nem a Vállalkozó weboldalán keresztül adják le) a szerződéskötéshez további dokumentumokat kérhet be Vállalkozó az alábbiak szerint: az ügyvezető aláírási címpéldánya, továbbá, ha nem cégjegyzékbe bejegyzett cégjegyzési joggal bíró vezető tisztségviselő jár el, akkor az eljáró személy a megrendelésre vonatkozó meghatalmazása is, abban feltüntetve a cég képviselőjének képviseleti jogcíme, titulusa is.

5.4. A Szerződés létrejöttéről Vállalkozó írásban tájékoztatja Megrendelőt, megrendelési visszaigazolás formájában, amely pontosan és tételesen tartalmazza a megrendelt áruk és szolgáltatások megnevezését, azok árait, a megrendelés szállítási és vállalási határidejét. Vállalkozó csak azokért a megrendelt szolgáltatásokért és termékekért tartozik felelni, melyek az esetlegesen kiküldött árajánlatban és a 2. megrendelési visszaigazolásban is szerepelnek.

5.5. Együttműködés: Szerződő felek a szerződés teljesítése érdekében kölcsönösen együttműködve kötelesek eljárni, így különösen abban az esetben, ha a szerződés teljesítéséhez további információk szükségesek, úgy Megrendelő köteles azt (azokat) a felhívás kézhezvételétől számított 3 napon belül Vállalkozó részére megadni.

 

6. A szerződésből eredő jogok és kötelezettségek

 

6.1. Vételár megfizetése: Megrendelő vállalja, hogy Vállalkozó által elkészített, és a visszaigazolásban meghatározott terméket átveszi és a meghatározott vételárat a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti. A vételár megfizetése minden esetben előre történik a weboldalon elérhető fizetési módozatok szerint, vagy postai utánvéttel a megrendelés tárgyának Megrendelő általi kézhezvételekor. Ezen feltételek általános érvényben maradnak visszavonásig, vagy egyéb változtatásig. Vállalkozó saját belátása szerint jogosult a korábban meghatározott fizetési határidőktől eltérni, amennyiben ezt egy adott megrendelés tárgyát képező termék jellege, vagy a megrendelés egyéb körülménye indokolja.

6.2. Üzleti titok: Felek közötti jogviszonnyal kapcsolatos valamennyi tény, adat, információ üzleti titoknak minősül. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó által készített és átadott dokumentumok, anyagok, rajzok, specifikációk, árajánlatok stb. Vállalkozó kizárólagos tulajdonát képezik, így azok harmadik fél számára történő kiadása üzleti titok megsértésének minősül, melynek minden gazdasági és büntetőjogi felelősségét Megrendelő viseli.

6.3. Szerződés módosítás: A Megrendelés elfogadását követően a megrendelő által kért módosítások külön megegyezés és szerződés‐módosítás tárgyát képezik.

6.4. Szerzői jogok tiszteletben tartása: A Vállalkozó által forgalmazott termékek a termékeket gyártó jogi személyek szerzői jogi, vagy egyéb jogi védelme alá tartoznak. Megrendelő köteles ezen jogok tiszteletben tartására a vonatkozó jogszabályok megtartásával. Mindennemű, a Megrendelőnél bekövetkezett harmadik fél felé történő jogsértésért a Megrendelő tartozik felelősséggel a Ptk. és a vonatkozó jogszabályok szerint.

6.5. Elállás: Megrendelő a megrendeléstől csak és kizárólag írásban állhat el jelen ÁSZF‐ben meghatározottak szerint.

 

7. Vállalkozó jogai és kötelezettségei

 

7.1. Vállalkozó vállalja, hogy Megrendelő részére Megrendelő által a Vállalkozó weboldalán keresztül leadott megrendelést teljesíti a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő feltételek szerint, vagy a korábban, a Vállalkozó által kiadott és Megrendelő által elfogadott Árajánlat és megrendelési visszaigazolás által tartalmazott paraméterek felhasználásával.

7.2. Vállalkozónak mindaddig joga van a rendelés teljesítését megtagadni, míg Megrendelő számára nem biztosítja a teljesítéshez szükséges információkat, vagy Megrendelő a megrendelési visszaigazolásban foglalt fizetési kötelezettségének nem tesz eleget.

7.3. Vállalkozó szolgáltatásait kizárólag szerződés alapján teljesíti (weboldalán keresztül a megrendelési folyamat részeként elektronikusan megkötött szerződés, vagy egyedi feltételek alapján, írásban megkötött szerződés).

7.4.   A Vállalkozó kötelezettséget vállal arra, hogy az árajánlatban és a megrendelési visszaigazoláson részletezett szolgáltatásokat/termékeket a Megrendelő számára biztosítja a szerződés teljes időtartama alatt, illetve a termékeket a megállapodott határidőben leszállítja.

7.5. Vállalkozó bármely szerződéses kötelezettségeinek teljesítéséhez jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni.

7.6. Tulajdonjog‐fenntartás: Vállalkozó a megrendelt és leszállítandó áruk vonatkozásában tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. Abban az esetben, ha Megrendelő a Vételárat az adott Megrendelő esetében meghatározott fizetési határidőt követő 3 napon túl sem egyenlíti ki, Vállalkozó külön póthatáridő kitűzése nélkül jelen szerződéstől jogosult elállni, és tulajdonjogát a megrendelt áruk felett gyakorolni. Ebben az esetben a Megrendelőt ért bármilyen kár tekintetében a Vállalkozót semmilyen felelősség nem terheli.

7.7. Szállítás, szállítmányozás: A szállítmányozás a Megrendelő költségére történik. A szállítási címen a lerakodás a Megrendelő feladata és költsége. Részszállítások megengedettek, amelyek egyenként kerülnek elszámolásra. Vállalkozó az el nem szállított és írásbeli elállás megküldésének hiányában a megrendelést Megrendelő részére kiszállítja vagy a szerződéstől Vállalkozó döntése szerint elállhat. A Vállalkozó a kiszállítást a Magyar Posta Zrt. MPL üzleti szolgáltatásával és törékeny áru szállításának biztosításával végzi. A Vállalkozó a honlapon feltüntetett szállítási kedvezményt nyújtja.

7.8. ÁSZF módosítása: Az ÁSZF rendelkezéseit a Vállalkozó jogosult egyoldalúan módosítani, ha a módosítás hatályba lépése előtt 15 nappal a módosítás lényegi elemeit honlapjának nyitóoldalán (www.hazhozkuldo.hu) jól látható módon elhelyezi.

 

8. Fizetés módja, fizetési feltételek

 

8.1. A megrendelés visszaigazolásakor a Vállalkozó számlát állít ki a megrendelt termékekről, melyet Megrendelő részére megküld. Vállalkozó kijelenteni, hogy az általa a Megrendelő részére kiállított bizonylatok megfelelnek a mindenkori törvényi szabályozásoknak.

A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy bármely esetben előre-utalásos számlát állítson ki, melyet szkennelve küld meg a Megrendelő részére.

8.2. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés alapján kibocsátott megrendelési visszaigazolások és számlák esetében – ha a felek írásban másként nem rendelkeznek a szállításkor/tejesítéskor esedékes.

 

A fizetés módjait a weboldalon található „kosár” tartalmazza, illetve a Vásárlási Feltételek tartalmazzák.

 

9. Vis Major

 

9.1. Egyik fél sem felel a Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk, tüntetés vagy hasonló munkabeszüntetés, közlekedési illetve egyéb üzemzavarok, nyersanyaghiány.

9.2. Ha Vis Major esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja az egy hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani illetve a szerződéstől elállni.

9.3. Vis Major Esemény bekövetkezte esetén az érintett Fél köteles a másik Felet írásban értesíteni.

9.4. A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet.

 

 

10. Jótállás, szavatosság

 

10.1. Jótállás, szavatosság: Megrendelő köteles az áru átvétele után az esetleges téves szállításokat, mennyiségi eltéréseket és hiányosságokat azonnal írásban Vállalkozó részére jelezni. A bejelentésen meg kell adni a szállítólevél, szerződés, számla számát, a termék és a kifogások pontos leírását. Szállítási sérüléseket a termék rendeltetési helyre érkezését követően azonnal jelezni kell. A Megrendelő vizsgálati kötelezettsége az egész szállítmányra kiterjed. A sérülés tényét és mértékét rá kell vezetni a szállítólevélre / átvételi elismervényre és azt a szállítóval alá kell íratni. Megrendelő jegyzőkönyvet vesz fel a kár nagyságáról. Nem látható hibákat az észrevételtől számított egy héten belül, de az átvételtől számított 15 naptári napon belül jelezni kell, amennyiben a termék nem került még részben vagy egészben felhasználásra, elhasználásra, vagy elfogyasztásra. Minden panaszt írásban, a megállapított egyes hibák pontos adataival kell benyújtani. Megrendelő köteles lehetőséget biztosítani a Vállalkozó részére, hogy a kifogásolt terméket megtekinthesse. Abban az esetben, ha a hiba igazolásra kerül, Megrendelő választása szerint Vállalkozó kijavítja, vagy az áru visszaadása ellenében hibátlan  árut szállít (kicseréli).  A nem rendeltetésszerű használatból, tárolásból, szállításból eredő hibákért felelősség a Vállalkozót nem terheli. Vállalkozó fentiekben meghatározott jótállási kötelezettsége csak abban az esetben érvényes, amennyiben a korábban leszállított terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában Megrendelő visszajuttatja Vállalkozónak. A Megrendelő által részben vagy egészében felhasznált, elhasznált, vagy elfogyasztott, illetve felbontott csomagolású terméket Vállalkozó nem vesz vissza, ezen termékek jótállási igény érvényesítésének tárgyai nem lehetnek.

A Vállalkozó a minőségileg kifogásolt termékeket laborvizsgálatok alá vetheti, amelyekről jegyzőkönyvet vesz fel.

10.2. Kárigény: Felek a Megrendelő további kárigényének érvényesítését kizárják, amennyiben azt jogszabály nem tiltja.

10.3. Nem minősül hibás vagy késedelmes teljesítésnek, ha a Vállalkozó a raktáron nem lévő termék esetén a Megrendelés leadását követően a visszaigazolásban tájékoztatja e tényről a Megrendelőt, a várható szállítási határidővel együtt, ebben az esetben Vállalkozót semmilyen kártérítési felelősség nem terheli.

10.4. Nem lehet minőségi kifogást benyújtani a Vállalkozó által forgalmazott vagy gyártott termékek helytelen használatból, vagy tárolásból, illetve a higiénés szabályok be nem tartásából eredő állag-, illat-,szín módosulás miatt.

 

11. Kellékszavatosság és termékszavatosság:

Kellékszavatosság (rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés):

A kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

két (2) éven belüli vásárlás, a vásárlásról szóló számla / vagy elállási nyilatkozat / vagy szállítólevél megléte.

Termékkel kapcsolatos reklamációs (minőségi kifogással kapcsolatos) eseteket kizárólag az Alarm Service Kft. székhelyén vagy személyesen áll módunkban kezelni.

A kellékszavatossági igény elutasítható:

ha a vásárlást számla / vagy elállási nyilatkozat / vagy szállítólevél nem igazolja;

ha a szavatossági igény érvényesítésének 2 éves határideje eltelt;

rendeltetésellenes használatból eredő hiba esetén;

helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;

elemi kár, sérülés, erőszakos külső behatás okozta hiba esetén;

ha a termék – különösen a hiba jellegének, felfedezése időpontjának tükrében – túlzottan elhasználódott;
ha szakszerűtlen/ házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető;

ha a hiba vásárláskor is látható volt és arról a vásárlót tájékoztatták, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vásárlóval.

A kellékszavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 6:159-167. § -a részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

  1. A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a termékkel kapcsolatban, azt kérjük késedelem nélkül jelezze az Alarm Service Kft. székhelyén. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért az Alarm Service Kft. nem felel.
  2. A hibás/meghibásodott/kifogásolt terméket természetesen nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege és így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy az Alarm Service Kft. saját költségén független szakvéleményt kér ennek megállapítására.

A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben.

Az alábbi esetekben a kellékszavatossági igény nem érvényesíthető, vagy elutasítható:

ha a vásárló igényét határidőn túl jelentette be;

ha a hiba a vásárlás után keletkezett, pl.: természetes elhasználódás miatt

helytelen kezelés vagy tárolás miatt

erőszakos külső behatás miatt

A Ptk. alapján minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest az Alarm Service Kft. számára.

Amennyiben az Alarm Service Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy annak nem tud eleget tenni, a vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat az adásvételtől (tehát visszakérheti a termék vételárát) vagy más termékre való kicserélését kérheti. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Javítás esetén a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. Amikor egy termékjavításból vagy minőségi bevizsgáltatásból visszaérkezik üzletünkbe, munkatársaink értesítik Vásárlónkat.

Minőségi kifogás vagy elállás esetén a megrendelt terméket az Alarm Service Kft. székhelyére kell visszajuttatni, nyitvatartási időben (H-P: 9:00-16:00).

 

Termékszavatosság:

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló - választása szerint - az 5. pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényét érvényesítheti.

A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igény a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval, illetve az Alarm Service Kft.-vel közölni. A hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két (2) évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával (Alarm Service Kft.) szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

12. Vásárlástól elállás 14 napon belül, indokolás nélkül:

Tekintettel a Távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltakra: a vásárló jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni vásárlási szándékától. Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja. (ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható)

Az elállási szándékot minden esetben írásos formában kell jelezni a webshop üzemeltetőjének, a Vállalkozónak az alábbi címeken:

Alarm Service Kft. 6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54.

e-mail cím: info@vitalizal.hu

telefonszám: +36-30/6030-476

Az elállási nyilatkozatnak a termék kézhezvételét követő 14. nap éjfélig meg kell, hogy érkezzen a Vállalkozó részére!

FONTOS: levelében minden esetben tüntesse fel a nevét és a megrendelés azonosítóját!

A megrendelt terméket eredeti, sértetlen állapotában, hiánytalan tartalommal– számlával együtt – postai úton vagy futárszolgálat segítségével jutassa vissza cégünk részére. Elállás esetén a megrendelt termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik, az utánvéttel visszajuttatott csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Webáruházunk kizárólag az eredeti, sértetlen állapotú, hiánytalan tartalommal rendelkező termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. (a csomagolás a gyártó által előállított csomagolást (fóliázott termék, műanyag tégely, stb) jelenti, nem pedig a szállításra alkalmazott kartondobozt.)

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Központi Irodába való visszaérkezéstől számított 14 napon belül a fizetési móddal megegyezően megtérítjük a termék teljes vételárát.

 

13. Panaszkezelés, további jogérvényesítési lehetőségek

13.1. Garanciális problémák

Garanciális probléma esetén a Vállalkozó az ügyfélszolgálatán előzetesen egyeztetett időpontban a terméket megvizsgálja, és fogyasztói panasz esetén erről jegyzőkönyvet vesz fel.

13.2.  Panaszügyintézés

A fogyasztó a termékkel vagy a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Minőségi kifogásokat a termékek jellegének megfelelően kizárólag az Alarm Service Kft. székhelyén, személyesen áll módunkban kezelni.

Ajánljuk figyelmébe a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatóját az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról (http://www.nfh.hu).

Vásárló a termékekkel, vagy az Alarm Service Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Alarm Service Kft.6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54.

e-mail cím: info@vitalizal.hu

telefonszám: +36-30/6030-476

Alarm Service Kft. a szóbeli panaszt - amennyiben arra lehetősége van - az ügyfélszolgálaton keresztül azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, az ügyfélszolgálat felveszi a panaszt és az ügy kivizsgálását követően haladéktalanul értesíti a vásárlót.

Az Alarm Service Kft. a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint utólag, legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt megküldeni. Minden egyéb esetben az Alarm Service Kft. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el, a következőkben részletezettek szerint.

Az Alarm Service Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén az Alarm Service Kft. az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

A Vállalkozónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Vállalkozó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. A Vállalkozó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.

Amennyiben a Vállalkozó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

-           Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

-           Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 
mellett működő Békéltető Testület elérhetőségei:

  • Címe: 6500 Baja, Tóth Kálmán utca 11/b.
  • Telefon- és fax száma: +36 79 520-400
  • E-mail cím: bkmkikbaja@t-online.hu
  • Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Bírósági eljárás: Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

14. Adatvédelem

Adatkezelési tájékoztatónkat a www.hazhozkuldo.hu oldalon érheti el.

15. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a  ALARM SERVICE Kft. írásos hozzájárulás esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

16. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattatalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

17. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége

A weboldalon  megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.

18. A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

19. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

A Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van a Megrendelő  által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy a Megrendelő felelőssége, hogy a Megrendelő által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen a Megrendelő által megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Megrendelőre hárítani. A Vállalkozó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

20. Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a hibás áron nem áll módjában a Vállalkozónak elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Megrendelő a hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a Vállalkozó részéről. Hibás áron történő Megrendelő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel Vállalkozó munkatársa által küldött elektronikus – nem automata - visszaigazolás (2. visszaigazolás) során a Vállalkozó munkatársa felhívja a Megrendelő figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Megrendelő a hibás ár helyett a Vállalkozó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között. 

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Vállalkozó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Megrendelő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Megrendelő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Vállalkozó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

21. Egyéb

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.

A Vállalkozónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

22. Irányadó jog, jogkikötés

 

22.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a szerződés részét képező Árajánlat, Megrendelő rendelkezései, illetve a mindenkor hatályos jogszabályok – így különösen a Polgári Törvénykönyv – rendelkezései az irányadóak.

22.2. Szerződésből eredő bármely jogvita esetére Szerződő felek kölcsönösen alávetik magukat pertárgy értéktől és hatáskörtől függően a Vállalkozó mindenkori székhelye szerint hatáskörrel rendelkező helyi (kerületi) illetve megyei (fővárosi) hatáskörrel rendelkező bíróság, vagy törvényszék kizárólagos illetékességének.

22.3. Jelen Általános Szerződési Feltételek a Vállalkozó által kibocsátott újabb Általános Szerződési Feltételek hatályba lépéséig marad érvényben.

 

23. Záró rendelkezések

 

23.1. Jelen Megállapodás mindenkor a Vállalkozó és a Megrendelő között létrejött Vállalkozó weboldalán (www.hazhozkuldo.hu) megkötött elektronikus szerződéssel (megrendelés leadása és annak visszaigazolása), vagy egyedi szerződés esetében az egyedi árajánlattal és annak írásbeli visszaigazolásával (email, fax, levél) együtt érvényes.

 

Jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Részletes Tájékoztató a Vásárlási feltételek című okirat.

 

Dátum: Baja, 2016. 04. 01.


ALARM SERVICE Kft.

 

 

 

 

Ingyen kézbesítés
Hívjon minket!

Milyen árkategóriában szeretne vásárolni?
Hogyan vásárolhat?
Csatlakozzon hozzánk a Facebook-on is!
Kiemelt partnereink

 

Termék díjaink