Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Ennek részleteit elolvashatja Adatvédelmi Tájékoztatónkban. Rendben
Termékek Menü
   

Vásárlási feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Csak az ÁSZF-fel együtt értelmezhető!

A vásárlás menete:

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a Megrendelő a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a Megrendelő a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. A Megrendelőnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöli  Vállalkozó. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. A termékek méretének szerkezetének szövetének változtatási jogát fenntartjuk, az árak tájékoztató jellegűek. Felhívjuk a Megrendelő figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.  

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Megrendelés" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy a fejlécen megjelenik a kosárba helyezett termékek száma. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra!

A Kosár megtekintése

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

A „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomását követően történik a Bejelentkezés Új vásárlóként vagy Regisztrált vásárlóként. Új vásárlóként a vásárlás történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül. Ezt követően az „Adatok megadása” fülön lehetséges rögzíteni a Kapcsolati adatokat (vezetéknév, keresztnév, telefonszám és e-mail cím), valamint a Számlázási és a Szállítási címet. Az adatok megadása után történik a Szállítási és a Fizetési mód kiválasztása.

A rendelés áttekintése

Az előző pontban megjelölt szövegdobozok kitöltését követően Ön a Rendelés összesítése gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Módosítás” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Rendelés összesítése” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés összesítése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Módosítás” gombra kattint). A megrendelés véglegesítése előtt

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Tudomásul veszem és elfogadom a(z) ÁSZF-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget” szöveg után elhelyezett négyzetbe helyezett pipával, majd a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését (teheti meg ajánlatát). Ön a "Megrendelés" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A rendelés feldolgozása

A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, majd a Vállalkozó munkatársa igazolja vissza a megrendelést. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Önt az ajánlata abban az esetben mindössze 48 órás időtartamban köti, amennyiben azt a jelen általános szerződési feltételek szerint nem igazolja vissza az Vállalkozó.

Automata visszaigazoló e-mail

Ön a megrendelését követően az Vállalkozótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail, mely annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.   

A szerződés létrejötte, az ajánlat elfogadása az Vállalkozó által

Az Vállalkozó az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során köteles egy második – nem automata - e-mail útján visszaigazolni az Ön ajánlatát. (ÁSZF 5.2)  A Szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Vállalkozó által történő elfogadásával jön létre. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék raktárunkban nem elérhető. A rendelések várható szállítási határidejét vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető, minden megrendelés esetén megjelöljük a második visszaigazoló e-mailben. A raktárkészlet függvényében alakul tehát a tényleges teljesítési idő, azonban erről Ön a második e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy az Ön számára elfogadható-e ez. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt, és ennek tényét az Vállalkozó által küldött második e-mailnek az Ön postafiókjába történt megérkezésétől számított 48 órán belül e-mail útján jelzi az Vállalkozó felé, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, az Vállalkozót pedig szállítási kötelezettség nem terheli. 

A fizetés módja, feltételei és a házhozszállítás: 

 

Fizetési módok:

A fizetés történhet utánvéttel, készpénzzel illetve bankkártyával.

Fentieken kívüli fizetési módokat (pl: Erzsébet utalvány, egyéb utalványok) az Alarm Service Kft. nem fogad el.

Utánvételes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Tájékoztatjuk a vevőket, hogy a futárszolgálat csak készpénzt fogad el. Kérjük, legyen Önnél mindig pontos összeg, hogy megkönnyítse a futárszolgálat munkatársa számára a visszajáró kezelését.

A termékek webáruházban megadott árai nem foglalják magukba a szállítási költségeket is. A szállítás költségét bruttó 30.000 Ft feletti megrendelés esetén az Alarm Service Kft. átvállalja. Bruttó 30.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási díjak a következők:

Személyes átvétel székhelyünkön (előre egyeztetett időpontban) készpénzzel fizetve: nincs szállítási díj, ingyenes az átvétel

GLS futárszolgálattal házhozszállítva, utánvéttel fizetve: 1590.- Ft

"Postán maradó" Csomagátvétel, bankkártyával vagy készpénzzel fizetve 1190.- Ft

 

A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig az Alarm Service Kft. tulajdonában marad.

 

Szállítási, átvételi módok:

Az átvétel módját a megrendelés során kell megadni.

 

Személyes átvevőponton történő ingyenes átvétel:

A megrendelt termék(ek)et személyesen átveheti irodánkban, előre egyeztetett időpontban ingyenesen.

Irodánk címe:
Alarm Service Kft., 6500 Baja, Tóth Kálmán u. 54.

Rendelkezünk több mint 20 viszonteladó üzlettel az ország minden részén. Amennyiben náluk szeretne vásárolni, az üzletlistát itt találja.
 

Házhozszállítás:

A webáruházban megrendelt termékeket az GLS futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott szállítási címre, a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül.

A GLS futárszolgálata csak munkanapokon szállít csomagot 8:00-17:00 óra között.

A pénteken 12.00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja kézhez a vásárló. Amennyiben pénteken 12.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.

A számlát a vásárló a termék átvételekor kapja meg a futártól. Utánvétes vásárlás esetén a futárnak készpénzben vagy bankkártyával lehet fizetni.

 Amennyiben a vásárló bankkártyás fizetéssel már előre rendezte a számlát a webáruházas megrendelés során, úgy nem terheli semmilyen további költség a házhozszállítás során.

Az Alarm Service Kft. a megrendelt termékek külföldi szállítását is vállalja. Ezzel kapcsolatban kérje egyéni ajánlatunkat.

Az Alarm Service Kft. munkatársai a beérkező rendeléseket regisztrálják és a csomag összeállítása után átadják a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a szállítást megelőző napon valamint a szállítás napjának reggelén SMS-ben értesíti a vásárlót a csomag érkezéséről. A SMS tartalmazza a futár telefonszámát is, akivel ezáltal pontosítható a csomag érkezése.

A Vevő köteles az átvételt követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek az általa rendelt és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hiba elhárítása érdekében. Az ügyfélszolgálatot az alábbi telefonszámon hívhatja: +36-30/6030-476 (H-P: 8:00-16:20).

 

"Postán maradó" Csomagátvétel:

Csomagját átveheti az Ön által kiválasztott Postán.

A megrendelés visszaigazolását követően csomagját az MPL kiszállítja az Ön által kiválasztott Postára. Amint a csomag megérkezik az átvevőpontra, a Posta SMS vagy e-mail - ahogy Ön szeretné - értesítést küld a küldemény érkezéséről. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el a Posta nyitva tartási ideje alatt. A Postákon a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a bankkártyával történő fizetésre is.

 

Az átvételre való jogosultság vélelme

Az Vállalkozó a termék átvételével megbízott személyt az Ön e feladatra kijelölt olyan képviselőjének tekinti, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.

A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje

Ön köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg és sérülés észlelése estén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben az átadás-átvételkor Ön nem élt kifogással, a számlán szereplő tételeket tekintendők hiánytalanul átadottnak.

Ön az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a Termékre vonatkozó kötelező jótállási – illetőleg szavatossági időn belül.

A szállított Termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó, nem jelentős hiány esetén Ön nem jogosult a Termék átvételét – illetőleg ugyanezen az alapon - a Termék árának kifizetését megtagadni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön által visszaküldött termékekről minden esetben fénykép és/vagy videó dokumentációt készítünk a visszaküldéskori állapot igazolása céljából.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés 2. visszaigazolásától, illetve - amennyiben az Vállalkozó él ezzel a jogával – az előlegnek az Vállalkozó bankszámláján történt jóváírásától számított max. 14 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Vállalkozó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.  

Jogfenntartás

Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.

A Vásárlási feltételek című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó!

Egyéb

Jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.

Baja, 2016. április 1.

Alarm Service Kft.
Hívjon minket!

Ingyen kézbesítés
Hogyan vásárolhat?
Milyen árkategóriában szeretne vásárolni?
Csatlakozzon hozzánk a Facebook-on is!
Kiemelt partnereink

 

Termék díjaink